piątek, 25 kwietnia 2014

Nowy początek...

Hej.
no to zacznijmy od początku, to nie jest mój pierwszy blog,
tamten nie był jakiś ciekawy, nie spodziewam sie też że ten będzie jakiś super, 
dlaczego nowy blog?
dlatego, że o tamtym wiedziało parę znajomych,
a tworze go żeby napisać coś o czym nie mogę powiedzieć nikomu, 
nie nie mogę to złe słowo, po prostu nie chce
będzie to mój "pamiętnik"?
nie wiem jak to nazwać
będę opisywać moje punkty widzenia, to jak ja interpretuje różne rzeczy 
jak będzie was tu więcej, tak że będzie sens, to założę aska specjalnego na to :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
a teraz coś o mnie :)
mam na imię, albo nie,
nazwijmy mnie "Królową Cieni"
mam 15 lat (prawie)
mieszkam na wsi, w brew pozorom nie jest to takie super :<
jestem blondynką, o niebieskich oczach, mam 170cm wzrosty, wagi nie podam, do puki nie będzie mnie ona zadowalać ;)
co ja będę opisywać swój wygląd, wyobrażajcie mnie sobie xD
Powiem jeszcze o sobie, że czasami rysuje, może dam coś kiedyś
no i co najważniejsze, kocham czytać, robiłabym to najchętniej bez przerwy ♥
~~~~~~~~~~~~~~
Dlaczego "Szeptem"?
swego czasu czytałam książkę pod tym tytułem, bardzo ciekawa seria zresztą, polecam,
a dokładniej "Szeptem" dlatego że tu będę pisać to czego nikomu nie powiem,
zacytuje bodajże okładkę tej książki
 "Są tajemnice, o których mówi się tylko szeptem."
~~~~~~~~
tak więc zapraszam do czytania, tego "pamiętnika"
postaram się o niego dbać, liczę że będę miała czytelników :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz